30 Haziran 2008 Pazartesi

Umutlu olmali

Geçenlerde bir kanalın ana haber bülteninde arı neslinin giderek azalmasıyla ilgili bir haber yayınlandı.Daha önce de bu tür bir haber izlemiştim.Uzun bir süre önce...Hatta bununla ilgili bir yazı da yazıp Google Page Creator hasabımla oluşturduğum sayfalarımdan birine eklemiştim.Yazıyı bulup buraya eklemek istemiştim.Ama bulamadım.Neyse asıl anlatmak istediğim mevzuya gelelim...
Geçen haftasonu penceremizin önündeki güzel çiçeklere bakıyordum.Birkaç yıl öncesine kadar bahar ve yaz aylarında çiçeklerin etrafında sürekli arılar görürdüm.Bu yıl ise bir arı bile görmek nasip olmadı.Televizyondaki haberi anımsadım ve tedirgin oldum.Einstein arı nesli yok olduktan 4 yıl sonra biyolojik çeşitliliğin son bulacağını söylemiş.
Doğaya o kadar zarar vermişiz ki bunları yaşıyoruz dedim kendi kendime...
Ama bu sabah uyandım.Şöyle bir bahçeye bakınayım dedim.Çiçekler, ağaçlar, gökyüzü masmavi, ileride bir cami minaresi, güvercinler, serçeler vs. Hava da çok güzeldi...
Çiçeklerimize bakındım.Bir arı gördüm.Güzelliğin böylesi...
Hemen fotoğrafını çektim.Aşağıda fotoğrafın küçültülmeden önce kırptırılmış hali ile boyut olarak küçültülmüş halini görüyorsunuz.
arı, arı fotoğrafı, bee picture, bee photograph, bahçe, çiçekler, şehirde yeşil alan, bir sabah gözlemi
İnşallah insanlar çevrelerine ne kadar zarar verdiklerini anlarlar da bu güzelliklerden mahrum kalmayız...
arı, arı fotoğrafı, bee picture, bee photograph, bahçe, çiçekler, şehirde yeşil alan, bir sabah gözlemi
İyi ki bu sabah erken kalkmışım. (:

0 yorum: