24 Haziran 2008 Salı

Kucuk Kadinlar

Küçük Kadınlar, Kanal D, Televizyon Dizisi
Bu akşam Kanal D'de "Küçük Kadınlar" diye bir dizi var.Ev ahalisi televizyonun karşısında pürdikkat diziyi izliyor.Ben de daha önceki bölümünü izlemiştim.Bazen düşünüyorum acep bu dizi yapımcılarının hiç mi içi yanmıyor bu dizileri yaparken diye.Beş kız...Zavallıların başına gelmeyen kalmıyor.Birinin kalbi delik.Diğeri ne azar işitiyorsa doğruluğu yüzünden işitiyor.Diğeri ailenin geçim ve tertibi için ne yapacağını şaşırmış...Babaları uzun yol şöförü imiş.Irak'a mal götürürken öldürülmüş.Anneleri bunu duyunca acısından rahmetli olmuş...Bir de halaları var ki "gudubet karı" ne sinsi şey o öyle ya!
Kardeşlerin en küçüğüne göz dikmiş.Evlatlık almak için elinden geleni ardına koymayacakmış.Komşularının evinde kalıyorlar.Yani evin hisseleri bölünmüş.Onlar da eve bakıcılık yapıyorlarmış.Hisse sahiplerinden biri evi lokanta yapacakmış.Sosyete lokantası...
Bunlar nasıl geçinecek?
Ya ben bu hayali yaşantıları fazla mı kafaya takıyorum acep?
Çok üzülüyorum bu tür hikâyelere.Pek televizyon dizisi islediğim de söylenemez hani.Ama arada bir bakayım diyorum ki bu da bana zarar veriyor...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Üzülmen normal, çünkü insansın!Ama ibret almak maksadıyla izlersen sana daha az zararı olur diye düşünüyorum.
-
Hayırlı olsun.Ben de blogger'e geçtiğimde garipsemiştim ama zamanla insan alışıyor.Alışınca blogcuya dönmek istmeiyor çünkü ordaki sorunlar bitmek tükenmek bilmiyor.Sen de alışırsın ki zaten bloggerin yapısını önceden de biliyordun.

kayra dedi ki...

Aslında ibret alma gözüyle baktığımda daha çok üzülüyorum.Kendi hayatımla ilgili olsun çevremdekilerle ilgili olsun aklıma bir sürü senaryo geliyor..
------------
Teşekkür ederim.İnşallah alışırım.Ama ben istatistiklerimi çok merak ediyorum bu sayfa için.Bir de ona bir çare bulsaydım daha çabuk alışırdım diye düşünüyorum.
Blogger.com'u daha önceden de kullandım.Ama öyle kalıcı olmadığımı düşünerek fazla üstünde durmadım.Alışacağım inşallah.Aslında geri dönme planlarım vardı daha öncesinden.Ama bilmiyorum.Duruma göre bakacağım.Göçebe bir blogculuk tarzı olacak galiba benimki.Yazın yaylaya kışın kışlık alana gibisinden :D
İnşallah çabuk alışırım da bu göçebe yaşam tarzı meselesi aklımdan çeker gider.
Bu arada bu blogda ilk yorumu senden almak kısmetmiş.Çok sağol.

Unknown dedi ki...

Blogun istatistikleri için Google Analytics'i kullanabilirsin.Blogcunun istatistiklerinden daha kolay anlayabiliyorum bunu :)

kayra dedi ki...

Ben Statcounter diye bir yere üye oldum.Ali abim de aynı yere üye imiş.Onu bir deneyeyim.Eğer hoşuma gitmez ise önerinizi değerlendireceğim inşallah.
İlginiz için teşekkür ederim.
Çok teşekkürler. :)