27 Haziran 2008 Cuma

Sevda - Sen icime islerken (mp3 dinle)

Hareketli Ezgiler Müzik, pop müzik, Sevda, Sen içime işlerken
Pop müzik çalan radyoların birinde "...Sen içime işlerken farkına varmamışım; Sana bittiğimden kendime kalmamışım..." diye bir şarkı dinledim.Bu gün internetten aradım.Şarkıyı Sevda isimli bir şarkıcı söylüyormuş.
Şu bilgi ile karşılaştım:
Sevda, sen içime işlerken, pop müzik, popçu" Uzun yıllar Nilüferin vokalistliğini yapan 2002 yılında “Başımın Belası Gönlüm”adlı albümünü çıkaran Sevda yıllar sonra Amerikadan döndü ve 'İçime İşlerken' adlı klibiyle çıkış yaparak yepyeni 10 şarkıdan oluşan albümü 23 Haziran 2008 tarihinde çıkıyor."
Şarkıyı çok beğendim.Klibi de çekilmiş.Ama ben izlemedim.Zaten klipler şarkıları tanıtmak için yapılmıyor artık.Amacını aşan görüntüler yani.Sevda'nın klibi de öyle midir bilmiyorum.

Sevda - Sen İçime İşlerken Şarkı sözleri:Sevda, Sen içime işlerken, Sevda'nın fotoğrafı, Sevda'nın resmi
Na na na nan nan na
Na na na nan nan na
Güvenmesi yıllar alır
Kaybetmesi saniyeler (Kaybetmesi saniyeler)
Hazmedemem ben böyle severken
Huzuru yitirmeler
Hazmedemem ben bu kadar erken
Luzumsuz bitirişler

Ne iyi ettin de geldin
Epeydir ilk defa nur yüzünü gördük
Herşey açık seçik olunca
Biz bu işi böyle çözdük
Aşkı elimizle ördük

İçime işlerken
Farkına varmamışım
Sana bittiğimden
Kendime kalmamışım

Şarkıyı dinle:

0 yorum: