21 Haziran 2008 Cumartesi

Kaçış Noktası

çocuk, gidiş, göç, terk etmek

Blogcu.com'a çok alışmıştım.Ama ikide bir çalışmalar nedeniyle hizmet verilemiyor.Ben blogger.com'dan pek anlamam.Sistemleri karşılaştırılınca blogcu, blogger'a nazaran daha anlaşılır bir sisteme sahip gibi.Yani bence öyle.Bundan sonra blogcuda çalışma olduğunda buraya yazacağım.Burası benim kaçış bölgem olacak.İnşallah zamanla bu sayfayı da geliştireceğim.Bu pagerank'ı hiç öğrenmeseydim diyorum bu aralar.Tam ayza.blogcu.com'da pagerank derecesi olarak yükselmeye heveslenmişken bu aksaklıklarla karşılaşınca pek bir kötü oldu...
İnşallah blogcu düzelir de ben de bu alışık olmadığım sistemi kullanmak zorunda kalmam...

Grafik:Grafik Dünyası

3 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Bence Blogcu'yu bırakın hep burada yazın... Ayrıca deyimlerin ve kelimelerin hikâyelerine merakınız var. Sizleri de aramızda görmek isteriz yazar olarak...

kayra dedi ki...

Blogcu'yu bırakmak istemiyorum açıkçası.Türkiyede böyle bir servisin bulunması beni mutlu ediyor.Her ne kadar bu günlerde gidişatı iyi yönde olmasa da gelecekte mutlaka olması gereken yerde olacağına inanıyorum.Deyimlere ve kelimelerin hikayelerine meraklıyımdır.Ama ne yazık ki birikimim yeterli değil.Teklifiniz için teşekkür ederim.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Biz teşekkür ederiz...