29 Haziran 2008 Pazar

Gercek Arkadaslik

Arkadaşlığın Portresi!
Arkadaş(lar)ımı, arkadaşlık anlayışımı anlatmak istemiştim.Ama olmadı.Yazdım yazdım."Yok olmadı." deyip sildim.Yeniden bir şeyler yazdım.Ama olmadı...Sonra düşündüm nerede hata yapıyorum diye.Cevap mı? Hâlâ sorguluyorum...
Ama size arkadaşlığı en güzel şekilde anlatacak bir fotoğraf buldum.Arkadaşlığın fotoğrafı; gerçek arkadaşlığın!
Yalansız, riyasız, karşılıksız gerçek arkadaşlığın fotoğrafı...

Gerçek Arkadaşlar, Kocaman gerçek bir samimiyet!
Bu fotoğrafı uzun zaman önce bir blog sayfasında görmüştüm.Arkadaşlığı anlatan bir yazı yazacaktım.Olmadı.Birden bu fotoğraf geldi aklıma.Bulayım da belki bir ilham gelir de yazarım diye düşündüm.Ama yazıya ne hacet.Fotoğraf zaten herşeyi anlatıyor...
Ayrıca fotoğrafı bulduğum sayfada zaten güzel bir yazı varmış.Ben okudum.Siz de okuyun isterim.
Pozitif arkadaşlık
Yazıdaki şu bölüm başlı başına bir gerçeklik:
"Bütün bu söylediklerimizden sonra, eminim siz de çevrenizdeki ilişkileri düşünmeye başlamışsınızdır."

0 yorum: