25 Haziran 2008 Çarşamba

Bir daha ki sefere...

Türkiye, Türkiye Almanya maçı, Türk bayrağı, xara3d
Türkiye 2-3 Almanya
Euro 2008'de y final maçımız bu akşam yapıldı.Uğur Boral ve Semih Şentürk'ün golleri bu defa galibiyeti getirmeye yetmedi.Çok umutlanmıştım.Benim gibi 70 milyon Türk de aynı duygular yaşıyor olmalı...
Neyse üzülmemek gerek bugün olmadı yarın...
Onlar ellerinden gelenin en iyisini yaptılar.O hakemin kararlarını konuşmak bile istemiyorum.Musakka'mış.Patlıcanlı mı bari!
Belki de bizim için hayırlısı buydu.Oyuncular kazandığımızda birileri hayatını kaybedeceksek kazanmayalım demişlerdi.Bunda da vardır bir hayır...
Rüştü'ye de fazla yüklenmemek gerekir diye düşünüyorum.2002'de o güzel duyguları yaşamamızda az mı emeği geçti?!
Herşeye rağmen Türkiye gönüllerin birincisi!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni adresiniz daha doğrusu yeni eviniz hayırlı olsun.
Selamlar.Sevgiler.

xxx dedi ki...

Benim futbolla hiç alakam yoktur ama meraklılarına söylüyorum bunları. Hayatın hiçbir bölümünde kazandıklarımıza çok sevinmeyip, kaybettiklerimize de fazla üzülmemeliyiz. Herşeyin hayırlısını istemek lazım.
Bunlar zaten insanın ahiretini ilgilendiren konular değil. O yüzden hiç kafaya takmamak lazım. Düşünmemiz gereken, ebedi hayatımızın nasıl olacağı.

kayra dedi ki...

Teşekkür ederim @sariakasya.
----------------------
@arzu-hâl ben de futbolla pek ilgilenmem.Sadece milli maç niteliği taşıyan maçları baştan sona kadar heyecanla izlerim.Fenerbahçe-Galatasaray derbisi mi varmış o gün; umrumda değil.Çünkü ne olacağı belli iki taraf da taşkınlık yapacaklardır.Yani lig maçlarını neredeyse hiç izlemem.Milli maçlar ise bambaşkadır benim için.Maçı izlerken topa vuran benim sanki.Ayaklarım istemdışı mıdır nedir sürekli hareket halinde olur.Kalbim olması gerekenden bir başka hızlı atar.Nefesim kesilecekmiş gibi olur.Gol mü atıldı.Sevincimden ne yapacağımı bilemem.Gülme krizi geçiririm; bağırırım; ayağa kalkar zıplarım; sevincimi doruklarda yaşarım.
Benim için milli maçlar çok değerlidir.Şöyle ki milli maç=bedavadan vatanımın reklamı+zamların, acıların unutulması+ şu sizden bu bizden olayının o anda yok olması+........+milyonlarca insanla aynı anda aynı heyecanı yaşamanın verdiği mutluluktur.
Biliyorum kazansak da kazanmasak da mühim olan milyonlarca insanın hislerinin aynı düzeyde seyretmesidir.
Haklısınız çok sevinmemek de çok üzülmemek de gerekli.Ama o anda söz geçiremiyorum benliğime.
Ahireti ilgilendiren konular değildir haklısınız.Ama bence bu maçlarla çok az sayıda da olsa insanlar ülkemizi ve inancımızı merak edip araştırıyorlar ve bir de bakmışsınız 70.000.000+1 belki de 2 ya da 3 .... olmuşuz.Bilmiyorum bunlar geliyor benim aklıma ülke tanıtımı denilince.Hem maddi hem manevi yönden yararlı yönleri var bana göre.Tabi zararları da var.İlk sırada magandalar var...
Çok acı bir şey.
Tabi kutlamalarda kendinden geçip yanlış şeyler yapanlar da yok değil...
Allah hepsini ıslah eylesin inşallah.
Allah tüm ümmet-i Muhammed'i rahmet eylediği kullarından eylesin inşallah...