5 Temmuz 2008 Cumartesi

Yaman İhtilaf

Derman Dizisi, Kanal D Dizileri, Şevval Sam
Az önce kardeşim dandik oyununu oynamak için bilgisayar başına geçti.Ben de televizyonda ne var ne yok diye bir bakınayım dedim.Kanal D'de "Derman" diye bir dizi başlamış.Hikaye kısaca şöyle: Kocasının ilgisizliği nedeniyle boşanıp iki çocuğuyla beraber Amerika'ya giden bir doktor hanım (Şevval Sam -ki kendisini pek bir severim (: -) Türkiye'deki bir işadamının ameliyatı için iki çocuğuyla birlikte anavatana dönüyor.İşi bittikten sonra amerikaya dönmek istiyor.Ama eski kocası çocuklar için yurtdışına çıkma yasağı aldığından Amerika'ya dönemiyorlar.Kadın eski kocasının evine gidiyor.Kapıyı sarışın bir hatun açıyor.Uygunsuz bir halde...Ardından bizimki içeri giriyor ki o da nesi duvarda üstünde (Arapça olarak) "Allah" yazan bir tablo var.Adam da uygunsuz bir halde geliveriyor salona.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.Bu ne yaman bir çelişkidir böyle...

4 yorum:

yansıma dedi ki...

evet ben de o akşam bir yerde misfirdim ve malesef ben de şahit oldum..
odadaki birçok kişiyle birlikte biz de anlamadık alakayı..

kayra dedi ki...

Daha önce de aynı kanalda "Kavak Yelleri" adlı dizide "Efe" karakteri sahil kenarında(-ydı yanlış hatırlamıyorsam) bir köpek görmüş ve köpeğe (haşa) hasan/hüseyin ismini vermişti.

yansıma dedi ki...

aslında ben hiçbirini izlememkten yanayım..
tabi bu benim fikrim

Adsız dedi ki...

Kasıtlı olduğunu düşünmekteyim. Yani bu bir islami yaşam gereğiymiş, sıradan olaymış gibi gösterilmekte ve aşılanmakta.