27 Temmuz 2008 Pazar

Haftasonu

Bu sabah saat 08:00'da kalktım ve Sultan Ahmet Meydanı'na gittim.Bir sürü fotoğraf çektim.Saat 16:00'da eve döndüm.Fotoğrafları şimdi ekleyemiyorum.Onca saat güneşin altında kalmak bana yaramadı.Başım ağrıyor.Ayrıca denize gitsem bu kadar kızarmazdım.Çifte kavrulmuş bizküviye döndüm desem anlarsınız herhalde halimi.ayrıca dün gece de çok geç yattım.NTV'de Aztech Uygarlığı ile ilgili bir belgesel vardı da onu izlemeden yapamadım.Yazık olmuş koskoca uygarlığa yahu. :( Ondan önce de Kral 'de "Müzikli Türk Filmleri"nden biri oynuyordu onu izledim.Çok acıklıydı be. :(
Velhasıl-ı kelâm başım ağrıyor, gözüm ağrıyor, cildim kızıla döndü.Kızılderili imişiz hakikatten de. (:
Okunmayı bekleyen bir sürü blog var.İnşallah biraz daha iyi olursam yarın bakarım.Bu arada yok illâ biz fotoğraf isteriz diyorsanız fotoğraf günlüğümdeki bu yazıyı okuyabilirsiniz.Esen kalın sayın okurum... (:

4 yorum:

Кâşiƒ dedi ki...

O sıcakta başından iyi güneş geçmemiş canım benim :s
Sultanahmet her dem ayrı bir güzeldir zaten (: Ben seviyorum okul zamanı gidip çekim yapmayı ... Bu sene erken saatlerde oralarda olacagım insallah ; daha boş daha sakin fotoğraflarını çekmek umarım ki nasip olur ... (: Ayrıca fotoğraf için yer açman çok iyi olmuş canım benim;hadi hayırlı olsun (:

xxx dedi ki...

Geçmiş olsun kardeşim. İnşaallah en kısa zamanda iyileşirsin.

Mirac kandilin mübarek olsun.

Unknown dedi ki...

Hayırlar getirmesi dileğiyle hayırlı kandiller..

kayra dedi ki...

Elif Abla, Arzu-hâl ve Vişne Ağacı ben de geçmiş kandilinizi kutlarım.

Şimdi daha iyiyim çok şükür.İlginiz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. (: