27 Temmuz 2008 Pazar

Gidenler...

Blog sayfalarında gezinirken terk edilmiş bloglarla karşılaştığımda çok üzülürüm."Geçmişte burada ne muhabbetler dönmüştür.Kim bilir neler yazılmıştır..." diye düşünürüm.Bağlantılarımdaki iki arkadaşım da blogunu terk edenler kervanına katılmış.

pacelladan.blogcu.com
&
sariakasya.blogcu.com

Nedeni nedir bu terk edişlerin bilmiyorum.Ama gerçekten çok üzülüyorum.Çünkü blogculuk sanal alemin (bence) gerçekliğe en yakın olan yanı.
Yeni insanlar keşfetmişsinizdir.Bloglarını takip edersiniz.Yorum yazmıyor olsanız dahi okursunuz...
Tabi bu onların seçimi.Kimseye illa burada kalacaksın denemez.Ama insan üzülüyor işte...
Onlara bir ömür boyu mutluluklar diliyorum...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

İnsanı gerçekten de tuhaf duygulara sürüklüyor terkedişleri görmek; benim de nice arkadaşım ya çok çok seyrek yazıyor ya da bıraktılar... Kimisi ile de arkadaşlığımız sürmedi...

Bir ara hatta ayrı bir sayfada, hayatıma giren ve çeşitli nedenlerle çıkan blogcuları, listelemeyi düşündüm: KİMLER GELDİ KİMLER GEÇTİ başlığı ile :=))

Allah, yazma ve paylaşma sevgimizi canlı ve dengede tutsun!

Miraç Kandili'n kutlu olsun!

kayra dedi ki...

Güzel bir fikre benziyor.Aslında bunu sadece sanal aleme değil tüm ömre yaymak güzel olabilirdi.Blogda değil de günlük gibi birşey olabilir.Cilt cilt kitaplar çıkarmış :-)
Çok güzel bir fikir!
Amin, ben de sizin geçmiş kandilinizi kutlarım.