23 Temmuz 2008 Çarşamba

internet kullanimi

İnternet Kullanımı
İnterneti kullanmayı ne zaman öğreneceğiz acaba?
Eski bloguma bir bakayım demiştim. Odunun teki (ne zevk alıyorsa) giydirmiş giydirebileceği kadar. Siliverdim hemen. Bir yerlerden sinirleri boşaltmanın en iyi yolunun bağırıp çağırmak olduğunu duymuştum. Doğru olsa gerek. Ama bu pek bir edepsiz olacak ki küfürden başka sayıklayacak birşeyi yokmuş. Sayfam hakkında yorum yapmış sözde. Yorum yapmanın da bir adabı var. İçeriği beğenmiyorsan sayfama gelme ihtimalin çok düşüktür zaten. Yok, eğer görünümü beğenmiyorsan üsûbuyla dile getirirsin şikâyet ya da önerini. Küfür etmenin ne anlamı var?!
internet, google aramaları, google'de arama yapmak
Google'de arama yapmak
İnternet'in henüz evimize uğramadığı günlerden birinde bir ödevim vardı ve ertesi gün kontrol edilecekti.Ben de gittim kırtasiyeye ödevimi bulup çıktısını alacaktım.Ama benim iş uzun sürermiş.Adama: "Siz diğerlerinin işini görün. Benimki sonraya kalsa da olur." dedim.İlkokul öğrencisi bir kız geldi."Mezopotamya Uygarlıkları'ndan .....lılar'da Matematik Bilimi" diye bir ödevi varmış.Şöyle bir bakayım dedim sonuçlara.Adam aradı taradı bulamadı ödevi.En sonunda içinde Mezopotamya ve matematik kelimeleri geçen bir metin buldu.O kelimeleri de kalınlaştırdı.Punto değerlerini yükseltti."Al, kızım ödevin.Borcun ... YTL." dedi.Ses edecek oldum."Öğretmenler okumuyor ki.Maksat kız ödevi yapmış olsun." dedi.Be adam madem öyle, parasını alma bari!
Ben eski bloguma dinlediğim radyo porgramlarıyla alakalı bir yazı yazmıştım.Ziyaretçi sayım arttı birden.
Az önce ziyaretçi defterine bir baktım.Biri sayfanın radyo programcılarından birine ait olduğunu sanmış olacak ki "... ADAM SURAYA Bİ FOTOSUNU KOR KIZLAR SENİ GÖRMEK ISTİYOR..." diye bir yorum yapmış.Acaba hiç mi okumadı yazdıklarımı?
İnterneti kullanmak bu kadar mı zor...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ah Ahh..
Çok haklısın..Çok..

xxx dedi ki...

Böyle kalitesiz insanlar var. Kendileri nasıl olsa görünmüyorlar ya, istediklerini söyleyebileceklerini sanıyorlar. Biz de siliyoruz böyle yorumları.
Peki ellerine ne geçmiş oluyor?

Pakous dedi ki...

Hi Kayra!!!