9 Temmuz 2008 Çarşamba

Gercek duygular

Mülkiyet, para pul, servet, dünya malı
Mülkiyet
Mal, mülk gelmiyor ki öbür tarafa,
Kefalet ile serbest olunamıyor ki!
Hepimizin ihtiyacı var "af"a;
Hiçbirimiz inci tanesi değiliz ki!
Çalışılıyor elde ediliyor mülkiyet,
Sonrası müsriflikle sarfiyet!
Ama sonunda sağlanacak ya adalet;
Fakir fukaranın hesabı sorulacak elbet!
Abdusselam
***
Yukarıda okumuş olduğunuz üç-beş kelamı bu yazıyı okuduktan sonra yazdım.
Allah'ın verdiğini Allah yolunda harcayanlara selâm olsun...

2 yorum:

xxx dedi ki...

Malın ve mülkün faydaları da var. Malınızı Allah yolunda ve hayırlı işlerde harcarsanız ne mutlu. Daha fazla zekat vereyim diye para kazanmayı istemek güzel birşey.

kayra dedi ki...

Evet son derece haklısınız.Bakın bunu atlamışım.Yalnız ben bunu yazdığım zaman vakit çok geçti ve ben de yorgundum.Birkaç gündür sevdiğim blogları gezemiyordum.Ben de bir bakayım dedim neler var diye.Ali Abi'nin sayfasında o yazıyı okuyunca hemen bunu yazdım.5 dakidamı ya aldı ya almadı.Hemen yayınladım.Dediğiniz gibi Allah'ın verdiğini Allah yolunda harcayan güzel insanlar da yok değil.Sanırım yazıdaki son kısmı silsem iyi olacak.Hayırlı geceler (bunu şu anda okuyorsanız tabi).